airhorses

Alla inlägg den 28 april 2012

Av airhorses - 28 april 2012 16:38

Köpt en ny fin liten pålle.

Helli, är en korsning (halvblod, arab, engelskt fullblod), mörkbrun och fyra år. Denna dam kan vara väldigt jobbig ibland. Så fort man tar i tyglarna så kör hon upp huvudet i skyn, men hon springer inte snabbare eller blir stark utan tycker det är obehaglit även om man bara tar i lite. Hon har inte några vargtänder och jag rider henne på gummibett så att hon så småning om ska våga ta mera stöd på det. Men annars är hon fin men hon hoppar lite som en travare (inget illa menat): Hon tar gärna trav före hindret och hoppar högt och långt över det.

 

Av airhorses - 28 april 2012 15:03

Först igår så hoppade jag lite med Annabelle, ganska oseriöst men ville få till några språng.

Idag så hoppade jag också, hon var ganska ofocuserad på mig och kollade på allt annart. Men tillslut fick vi till det. Fina lilla tjej

Det här hoppade vi:

Sedan var det också tävling idag. Var med, men bara med Annabelle. Föst kom vi runt en 1 meters bana som uppvärmning före höjdhoppningen. Sedan var det dressyr vi kom fyra i LAn och så debuterade vi MSV tillsammans

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsan! Här driver jag en liten lufthästuppfödning :) Jag har ofta hästar till salu, annars kan du maila om du är intresserad av någon häst, den kanske är till salu ;)
Mail: carroalskarhastar@gmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards