airhorses

Direktlänk till inlägg 21 april 2012

Tävlingen bästa allroundhäst

Av airhorses - 21 april 2012 16:10

Var med i tävlingen bästa allroundhäst idag :) De som deltog i hela cupen måste vara med i tre hoppklasser och en dressyrklass.

Jag var med med Annabelle i hela cupen och med dom andra för att de skulle få lite tävlingsrutin.

Jag var med med Zap (4 fel) och Cue (8 fel) i 50/60 cm. Jättenöjd med Zap!

Var med i 70 klassen med Cue (1 placering!) och Sonny (2 placering!). Jättenöjd!!!

Jag vann 100 cm, 110 cm, 120 cm klasserna!! Med Annabelle! Så nöjd över min finis!!


Sedan var det dressyr

Zap och jag kom tvåa i LCn!!!! Helt sjukt stolt!

I LBn så vann Cue! Och Sonny blev tvåa! 

I LAn så vann jag och Annabelle och därmed vann vi hela dressyr/banhoppningsdelen! Senare ikväll blir det fälttävlan då jag ska va med med alla mina finisar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av airhorses - 3 december 2012 16:47

Hejsan :) Nu har det kommit en till häst hit. Tengil heter han och är en liten svart islandshingst på 6 år och ca 132 cm i manken och ganska liten och tunn i kroppen. Han är importerad direkt från island av mig för ca 1,5 år sedan men efter pausen så...

Av airhorses - 2 december 2012 19:40


Hoppade Snöboll i skogen idag :) Hon var ganska piggelinhäst haha. Blev dock bara en par bocksprång för att hon tyckte dat var så kuul :D. Hoppningen gick väl inte så hyperbra, hon studdsa över hinder upp till ca 60 cm men sen på ca 70 cm vart det st...

Av airhorses - 2 december 2012 14:03

Hallojj :) Ska börja lite smått med luftästar igen för jag saknade det verkligen, dock i MYCKET mindre skala än förut :) Se det här som en nystart  Hästar: Snöboll Snöboll är ett litet shettissto som är VÄLDIGT pigg :) Men ack så söt. Hon är ...

Av airhorses - 3 juni 2012 11:56

Hej! Jag kommer tyvärr lägga ner denna blogg nu. Anledningen till det är att jag ska få egen häst i sommar och jag vill tillbringa all min tid med honom. Maila till min vanliga e-post adress om ni vill veta vad min blogg om han heter. Tävlingen bästa...

Av airhorses - 22 maj 2012 16:56

Fleur, korsningssto 10 000 lp Bojjen, halvblodshingst 250 000 lp Helli, korsningssto 10 000 lp Släng in en kommentar eller ett mail för vidare info om hästarna (carroalskarhastar@gmail.com) ...

Presentation

Hejsan! Här driver jag en liten lufthästuppfödning :) Jag har ofta hästar till salu, annars kan du maila om du är intresserad av någon häst, den kanske är till salu ;)
Mail: carroalskarhastar@gmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards